7 Mayıs 2010

GÖZBAĞI


Dün akşam uludağ üniversitesi tiyatro senliği kapsamında ki Gözbağı oyununa gittim.oyunu sahneye koyan Yıldız Teknik üniversitesi oyuncularıydıSiegfried LENZ'in kaleminden bir oyundu.
Ben tiyatro sever ve bir izleyici olarak naci zade oyunu çok beğendim.Bence gerçekten profesyoneldi dekor,kostümler ayrıntı olarak işlenmiş düşünülmüştü,Alf 'in göz sinirlerinin kesilirken kan çıkması ve özellikle başkanın oyununu çok beğendim.duruşu(o bir kolu kırık yukarı doğru olması) yer yer alaycılığı,bakışları(ipi görene kadar kör olduğuna inanmıştım)gerçekten karakteri çok iyi oturmuştu zaten baskan gibi diktatör,baskıcı biri de böyle olmalıydı.Hepsine buradan çok teşekkür ediyorum.
Oradannnnn arkadaşlarla buluşmaya gittim 24'e doğruuu oyun tahminimden geç bitti,Uzunn zamandır yeni birileriyle tanışmıyordum ki dün gece tanıştım S. ve T.cici kızlara benziyorlar,iyiler kötüler demiycem simdi ne zaman böyle desem ben yanılıyorum güzel muhabbet döndü, kendimi bir anda sex and the city de farz ettim hepimizin cook gıcık oldugu ve artık konuşmadığımız birisi hakkında o kadar dedikodu yaptık ki anlatamam.S moda ve design ile ilgilenmek istiyorum diyor ama bu işleri bence bilenlere bırakmalı çünkü bu tarz şeyler sadece para verip yığın yığın giysi alıp sadece Vogue takip etmek olduğunu düşünmüyorum.Zaten çizimi de yokmuş, belki ona hobi olarak kalır.T hakkında ise çok bir fikir edinemedim ama hoş sohbet kızlardı birlikte birkaç mekandan sonra onlara gittik dedikoduya devam :De ve geldiğimde sabah 6 idi sanırım.Sabahın o saatlerine uzun zamandır tanık olmamıştım kısa bir yürüyüş bana iyi geldi.



Göz görür.Göz algının giriş kapısıdır.Göz fark eder.
Bağlanan göz;
                    zahiri dünyasında yitiverir,
                              içindeki aynaya döner,
                                           algılarını kaybeder.
Göz görmek için araçtır.Görmek haktır.
İktidar iktidarını gösterir,
                                     göz görülmesine izin verileni görür.
Fazlasını görmeye göze almamak ;


K Ö R L Ü K T Ü R





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder