5 Haziran 2010

evimin hanımı yuvamın kadını olacam.. izdivacıma talip olan??!

veee işte  buradayım ne zamandır yazmıyorum sanki sıkılınca içimi dökeceğim bir ortama benzedi bu blog ama napiim.ev meseleleri yüzünden uzuun uzunn  düşünmekten kafayı sıyırdım sanırım... üstelik final haftası yapmamam gereken her şeyi yapıyorum hayatımın 10 yılını planlamaya çalışıyorum sanki yarınki planıma uyuyorumda 9999765434657987 kere fikir değiştiriyorum boşa koyuyorum doluya koyuyorum olmuyor.napsam ne etsem demekten bıktım.Üstüne üstük bir de makale yazmam gerekiyor ve sanırım yetiştiremeyecek zorla bir şeyler yapmak istemiyorum o yüzden de yazmak bana koyuyor açıkçası başka şeylerle ilgilenmek istiyorum.O.ile vakit geçirip boş boş yürümek istiyorum salak salak her şeye gülmek istiyorum,ders çalışma mamak istiyorum.....geç saatlere kadar uyumak istiyorum,kahve falı baktırıp dedikodu yapmak istiyorum hep dondurma yemek istiyorum..istiyorumda istiyorum...Bu arada O.mezun oluyor ekonometrisinden geçmiş.O artık bir mezun ve kendine yeni bir dünya kuracak artık benle takılamayacağını düşünüyorum nedense, aramızın soğuyacağından ise neredeyse eminim..ühühühü keske kalsaydı gene..çok özlüyorum zaten üstüne bir de iş güç adamı olunca püüff fıstık'a zaman kalmamış ya da en azından  kuru bir telefon konuşması olur o kadar.üstelik yaz okuluna kalıyorum Ortadoğu bana kapak olacak BM den bahsetmiyorum bile.ufff bırakacak okulu ben yaa ev arkadaşı bir dert yaz okulu bir dert,dersleri bin bir dert..zaten Türkiye şartlarında gene olacağım o.


 

artık gitmem gerek makaleme göz atacağım.zaten evden aceleyle çıktım yazacağım şeyi unutmuşum.uf



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder