19 Haziran 2010

eve dönüş!

okuyanımın fazla olmaması mı desem finaller vardııı, ardından O.ile geçen gzel birkaç günün verdiği sarhoşluk mu  desem uzuuun zamandır buralarda yoktum.yazmadığım zamanlarda ne mi yaptım yaa su her öğrencinin basına bela olan finallerim vardı veee Ortadoğu dersinden tek seferde gecen nadide insanlarlar biri oldum ama bu beni yaz okuluna kalmaktan kurtaramadı.almam gereken 2 ders daha var!finaller bitti ertesi gün evden ayrıldım bir olaylar bir olaylar hayatımda bu kadar çirkef insanlar görmedim alacağım vardı or..duygu'dan sadece yarısını alabildim o da ta anasına babasına aramalar hesap numaralrı vermeler hiçbir sonuç vermeyen baş ağrısı telefon konuşmaları sonunda bende gittim aldım pc sini ki pc si onun hem geçim kaynağı:) hemde eğlence aracı hatta dünyası.resmen el koydum kendime inanamadım bunu yaparken yaptıktan sonra da kızdım ama napiim  O.nun dediği gibi anlayana anladığı dilden konusacaksın.ardından O.nun mezuniyet törenine gittik evett GİTTİKK ben O.annesi ve abisiyle birlikte uzunn ve yorucu bir gün geçirdik ahh canım kıyamam mezun da oldu cok istiyordu kimi zaman umudunu yitirmiş gibi gözüksede biliyordum bu dönem yaz okuluna kalmadan bitireceğini.O da biliyordu zaten bence.Arada acıtasyon yapıyordu o da nazı işte :)O.cok şık olmustu uuff yavrum benim dedim İÇİMDEN annesi vardı malum.ilk defa benim için cok değerli olan birisinin annesiyle tanıştım.Neşeli güleryüzlü bir bayandı.kafamda bir sürü soru vardı napsam ne etsem falan diye ama oldugum gibi olmayı tercih ettim sadece kestane şekeri kestane vb seyleri sevmediğimden ikramınıı geri çeviremedim.bütün gün ayaktaydıkk ve ben cok heycanlandım geçit töreninde ayy sanki benim oğlum mezun oldu gözlerim doldu.ama gecerken O.yu göremedim o kadar tünedik sandalyelerin üzerine fakat olmadı:(akşamına annesigil gitti yavrum o kadar yorgunluğun üzerine beni arkadasımdan aldı valizlerimle birlikte.ama uçuyordumm resmen mutluluktan insallah O'nun tüm basarılarına gene yanında olurum.
sonra birlikte gecen 5 gün ve bugun sabah eve döndüm:( daha eve girmeden papara yedim.yarın denize gidicez gece de orda kalırım zeytin yagımı sürüp yatacam yoksa evlerde durulmuyor muğla cok sıcak 8000000santigrat falan hissediyorum  sıcaktan ne bir uyku uyuyabildim ne de dinlenebildim.öyle işte pek de bişey yapmadım... yazmadığım zamanlarda su gibi geçti..umarım yaz da cabuk gecer..geçsin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder