21 Haziran 2010

sezonu açtım

oleeeyy sezonu açtım dün denizdeydim tüm gün nasıl özlemisim nasıl özlemişim anlatamam.deniz cocugu olmak böle bişey bursa'da yapamıyorum ben,memleketim tam bana göre ohh  sere serpe götünü aç kımse bakmıyor.su desen bir harika nispet yapar gibi olmasın ama iyi de yüzücüyümdür.acıldımm gittiim sattlerce ta ki birşey beni ısırana kadar(çiyan??) sonra bulunduğum cevrede takıldımakşam gün batarken tekrar girdim güneşi kovaladım suyun üzerinden..allahım sonra 1 çığlık bir kıyamet biri boğuluyor.allahım sen nasıl becerdin körpe koyda boğulmayı.çocogu cıkardılar denizden yasıyor ama insanlar resmen linç etti cocugu kimi kafasını kaldırıyor,kimi bacağını,ellerinden alamadı sağlık görevlileri ailesi karadan hastaneye yatişemez diye aldılar tekneye aldıla r götüdüler tabi bu hengamede cocuk ölmüş.insanlar öldürdü yani.sonra akşam 7 gibi falan biz toparlanıyoruz bir baktık yola doğru ki bu yol dediğim aslında dağlardaki itfaiye yolu,asvalt cizgileri falan okul yol deği yani,yolun bir tarafı deniz ucurum diğer tarafı dağü,onlarda uçmasın mı?:(üzüldük falan ama elden ne gelir kötü  bir sezon açılısı ama na yaparsın.
sözün kısası ben eğlendim ama keşke söyle kötü olaylar olamasa bir de burası küçük bir yer kerkes kerkesi tanıyor.ucan adam kamil koç subesindeki cır cır susmayan adam mıss.ölen de tanıdık:S

2 yorum: