22 Haziran 2010

yol maceralarım

eve dönüş yolunda yasadıklarım anlat anlat bitmez hele ki cok sık wc ye giden biri olarak yasadıklarım resmen drama benim için.otobüstekiler için ise sinir sebebiyim:D

size son dönüşümde yasadıklarımı anlatayım.genelde miğdem bulanır otobüs yolculuklarında anti em atardım 1 tane o da felaket uyutuyor.yarım saat önce içiyordum ben daha köyceğize varmadan uyumus oluyorum.simdi tv li koltuklar cıkalı beri içmiyorum.Tv seyretmek istiyorum yıllardır otobüsler o kadar cefasını cektim simdi sefasını sürecem dicem gözlerim acısada salak evlilik programları olsa da izliyorum :D

neyse son seferde ki bir baskaydı zaten ağlamaktan gözlerim küçüldü acıyor falan bindim ben otobüse yanımdaki kız daha oturur oturmaz bişeyler söylüyor pek anlamadım kızın yüzüne de bakamıyorum bir yandan yasları silip suratımı toparlamaya calısırken diğer yandan kıza laf yetiştiremedim.
Neyse yolculuk basladı gece 2 gibi falan uyumusum uyurken öyle seyler hissettim ki sanki uyumuyorum gözlerim acık ama konusamıyorum ağzımı acıp basımı kaldıramıyorum kötü saçma sapan seyler,birileri yanıma geliyor bana sesleniyor,bense konusamıyorum ses cıkmıyor ama herşeyi görüyorum adeta uyanıkmısım gibi,O.geliyor basıma daha ne kadar uyuyacan hadi kalk geldik diyor.ben aglamaya başlıyorum gene.

saçma sapan birşeydi sanırım buna karabasan deniyor.sonra uyandım burdur-tefenni yolunda bir tuvalaetim geldi (molayı da kaçırmışım)anlatamam duramıyorum.görevliye söyledim en yakın mola ne zaman diye allahtan adam insan halinden anlıyormus.en yakın mola fethiye de ama acilse uygun bir yerde duralım teklifini geri cevirmedim.bakıslarım cok sey ifade etmiş sanırım.yol boyunca tam 1,5 satt giitik bir tane adam akıllı benzinlik yok ya da dinlenme tesisi, sonra bir tane PO da durduk wc yazan tarafa gidiyorum.allahım yok po yu resmen tavaf ettim bulamadım meger dısarı koymuslar wc yi.sonunda buldum ve ohh dedim.
bu arada tüm otobüs beni izliyormus bir cıktım utandım ama napiim.

ps:burdan O.ya sesleniyorum beni birdaha cok yedirme.güzel seyler pişirip iştahımı acma hele hele yola cıkacakken hiç yapma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder