18 Aralık 2010

Sınav Mınav =ALES


Bu sene okul bitiyor,bende gercekleştirmek istediğim kariyer hedefim doğrultusunda yüksel lisans yapmaya karar verdim.Sectiğim bu  yolda hedefim İnsan Kaynakları alanında uzmanlaşmak.Bunu gercekleştirmeyi o kadar cok istiyorum ki anlatamam.
Taaa yazın basvurusunu yaptığım ve daha sonra ösymdeki kopya krizinden dolayı sınav tarihi ertelenen ales sınavı geldi çattı.Yarın saat 9.30 da sınav var.!Eh ben cok olmasada biraz stresliyim gibi stres değilde,o bize verilecek olan hazır kalem silgiyle ne yapacagımı düşünüyorum,ben alıskınım kalemime onunla soru çözme hızım daha hızlı,simdi yok kalemin  ucu mucu kırırlacak hababam kalemtrasla ac dur işin yoksa, yok efendim bazı kötü silgiler var ya hani siliyorsun tüm sildiğin yeri kapkara yapıyor kesin silgilerde ondandır.Bosyere vaktimi alacaklar.UFff!!(Osym'nin nedense ucuza kaçtıgı düşüncesindeyim:S)Kendi içindeki sızıntıyı bulmak yerine benim kalem silgimle ugrasıryorlar.Hayret bişey yaa!!
Neyse su dakika itibariyle pozitif düşünce moduna girdim.

Simdiden ALES'e girecek tüm adaylara basarılar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder